قورباغه شاخدار سورینام که با نام قورباغه شاخدار آمازون نیز شناخته می‌شود، جانداری دوزیست است که در تالاب‌های آب شیرین و برکه‌های سراسر حوزه آبریز آمازون، از برزیل گرفته تا کلمبیا زندگی می‌کند. نخستین نکته‌ای که درباره این قورباغه جلب توجه می‌کند، اندازه آن است. این دوزیست گوشتالو می‌تواند از نظر طولی تا 20 سانتی‌متر رشد کند و به راحتی تمام یک فنجان چای‌خوری را اشغال کند.
به گزارش نشنال جئوگرافیک، قورباغه‌های شاخدار آمازون قطر شکم زیاد خود را مدیون خوش سلیقگی غذایی خود هستند: این جانور به هیچ غذایی که بتواند آن را ببلعد نه نمی‌گویند. این شکارچیان کمین‌گر خود را زیر گل و لای یا برگ‌ها کف جنگل پنهان می‌کنند، به طوری‌که تنها سرشان بیرون باقی بماند. زمانی‌که هر چیزی کوچک‌تر از اندازه بدن جانور از راه برسد، از درون گل و لای بیرون جهیده و طعمه را یکجا می‌بلعد.
قورباغه‌های شاخدار آمازون شکارچیانی تهاجمی هستند و گاه حرص و ولع آنها به قیمت جانشان تمام می‌شود. در جنگل‌های آمازون قورباغه‌های مرده بسیاری مشاهده شده‌اند، در حالی‌که بقایای طعمه‌ای هضم ناشدنی هنوز از دهان آنها بیرون زده است. اشتهای سیری ناپذیر این جانوران و دهان گشادشان باعث شده است تا در دنیای جانوران خانگی لقب بامزه‌ای به آنها و دیگر قورباغه‌های شاخدار داده شود: قورباغه‌های Pac Man.
قورباغه‌های ماده معمولا بزرگ‌تر از جنس نر هستند؛ اما رنگ‌آمیزی بدن نرها متنوع‌تر است و از سبز تیره تا لیمویی را شامل می‌شود. جنس ماده معمولا بدنی به رنگ قهوه‌ای مایل به زرد دارد. دانشمندان دقیقا نمی‌دانند زائده شاخ‌مانند بالای چشمان که نام این جانور نیز از آن گرفته شده است به چه درد می‌خورد؛ اما این احتمال وجود دارد که با تقلید شکل ساقه برگ‌ها، به استتار آنها در جنگل کمک می‌کند. قورباغه شاخدار آمازون گونه: دوزیست اندازه: 10 تا 15 سانتی‌متر وزن: تا 500 گرم آیا می‌دانید که: برخی از روستانشینان آمازون چکمه‌های چرمی موسوم به botas escuerzas می‌پوشند تا حمله‌های قورباغه‌های شاخدار را دفع کنند.














تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:41 | نویسنده : رضا و بروبچ |

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روز یکشنبه 12 ژانویه در استان هنان چین یک رقابت اسکی میان حیونات اهلی و خانگی برگزار شد.
خبرگزاری شین هوا گزارش داد، در این رقابت که روی یک شیب پوشیده از برف برگزار شد،​صاحبان حیوانات شرکت کننده مجاز بودند آنها را روی چوب اسکی یا یک لوژ گذاشته یا به کمک طناب و قلاده آنها را هدایت کنند.

علاوه بر لاک پشت و خرگوش، چند سگ، چند گربه ، یک اردک و یک خروس نیز در این رقابت شرکت کرده بودند.

رقابت اسکی میان لاک پشت و خرگوش از همه دیدنی تر بود. خرگوش که به کمک یک طناب از سوی صاحبش هدایت می شد به جای گوش کردن به دستورات او دائم این طرف و آن طرف می پرید. همین مساله موجب شد که لاک پشت بر خرگوش پیروز شود.
نتیجه اخلاقی: ورجه ورجه کردن هیچ فایده ای ندارد بلکه باید هوشیارانه اسکی کرد!



تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:40 | نویسنده : رضا و بروبچ |

یخ زدن یک آبشار در نزدیکی پکن باعث جلب توجه گردشگران و صخره نوردهای زیادی شده است. سرمای هوا باعث شده تا این آبشار در حومه پکن به صورت کامل یخ بزند.








تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:38 | نویسنده : رضا و بروبچ |

اوسکار وینالز طراح مدل مفهومی هواپیمای فضایی است که آن را در سه طبقه ساخته و این امکان را برای هر مسافر فراهم می کند تا شیشه اختصاصی داشته و فضای لایتناهی را به طور ویژه تماشا کند.
هنگام خراب شدن احتمالی هواپیمای نهنگ اسمان به قطعات مختلف تقسیم و جدا از هم شده تا مسافران جان سالم بدر آورند.
تایتانیک فضایی 77 متر طول و 88 متر با بالها در عرض ساخته خواهد شد و در سه کلاس توریستی، بیزینس و First Class تعریف شده است.
بال های خود تعمیری، موتورهایی با شیب 45 درجه، بدنه دوجداره و پنجره های مجازی از دیگر ویژگی های نهنگ آسمان است.













تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:35 | نویسنده : رضا و بروبچ |

برخی از تصاویر ارزشش بیشتر از هزار کلمه است. این تصاویر تکان دهنده‌ای که با دیدن آنها غم انگیز‌ترین لحظه‌های تاریخی را لمس خواهید کرد. تصاویری را که مشاهده می‌کنید وقایعی است که در طول تاریخ فراموش نمی‌شوند و بسیار غم‌انگیز هستند.

پسر گرسنه‌ای در حال دست دادن
جراح و دستیارش پس از عمل موفق قلب که 23 ساعت طول کشید

دییه گوفراتزآو تورکاتو، با چشم گریان در تشیع جنازه استاد خود که او را از فقر نجات داده بود می‌نوازد

سرباز روس در حال نواختن پیانو در چچن در سال 1994

دختر سودانی با یک کرکس

تظاهرکننده معترض برزیلی

انتظار بی‌خانمان‌ها برای دریافت غذای رایگان در خارج از مسجد، دهلی‌نو ـ هند

تشییع جنازه باشکوه سگی که جان هزاران نفر را در سال 1993 نجات داد، بمبئی ـ هند

زن و شوهری که زیر آوار پس از فروپاشی یک کارخانه تا آخرین دقایق همدیگر را در آغوش گرفته بودند

تظاهرکنندگان در سال 21 اکتبر 1967 بعد از راهپیمایی رویداد پنتاگون در اسلحه های نیروهای مسلح گل می‌گذارند

پدر و مادری که بیش از 70 سال دارند و هنوز به دنبال فرزند گمشده خود هستند

مردی در حال دور کردن کودک از محل انفجار یک بمب در پاکستان

زنی که بولدوزور نظامی را به خاطر مرد زخمی در قاهره نگه می‌دارد


تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:28 | نویسنده : رضا و بروبچ |
خودتان را جای والدین این ها بگذارید!


تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:26 | نویسنده : رضا و بروبچ |

یک راننده هندی برای مقابله با تراکم مسافر و کمبود جا در اتوبوس‌ها و قطارهای این کشور دست به ابداع جالبی زده است.



تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:22 | نویسنده : رضا و بروبچ |

همه دوست دارند طولانی تر از هر انسان دیگری عمر کنند ولی به هر حال عمر در دست خداست و نمیتوان زمان پایان یافتن آن را پیش بینی کرد. گاهی انسان ها خیلی ساده جان می بازند یا در بدترین شرایط هم ممکن است زنده بمانند.
چندی پیش یک کارگر ساختمانی چینی از حادثه ای بسیار سخت جان سالم به در برد و زنده ماند. "کان" که یک کارگر ساختمانی در منطقه "هوبی" چین است در حال کار بوده است که ناگهان صدای خاصی از بالای سرش می شوند و بعد از نگاه کردن به آسمان متوجه می شود یک میله به سمت سر او می آید.
میله با صورت وی برخورد کرده و وارد دهانش می شود . عکس های ایکس ری حاکی از آن است که این میله چقدر وارد دهانش شده و اگر کمی پیش روی می کرد ممکن بود گردن وی را شکسته یا حتی او را قطع نخاع کند.
این کارگر سریعا به بیمارستان منتقل شد و متخصصین با عمل جراحی 4 ساعته توانستند این میله را از بدن او خارج کنند بدون آن که کمترین آسیبی به بدن او وارد شده باشد. البته این مرد تا چند هفته آینده خیلی سخت می تواند غذا بخورد. پزشکان این میله را کشنده ترین وسیله میدانند از زنده ماندن این کارگر بسیار شگفت انگیز شده اند .



تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:17 | نویسنده : رضا و بروبچ |

ین عکس ماجرای عجیبی دارد. داستان از این قرار است که یک زوج عاشق در حال تماشای عکس هایی که برای نمایش در مراسم عروسی خود آماده کرده بودند، با منظره عجیبی روبه‌رو می شوند.
زن جوان یکی از عکس های جالب خود در دیسنی‌لند را که به روزهای کودکی او باز می گشت، انتخاب کرده و کنار گذاشته بود. هنگامی که دونفری عکس‌ها را نگاه می کردند، مرد با دیدن این عکس شوکه می شود؛ او در پس‌زمینه‌ی عکس کودکی عشقش، پدر خود را می بیند که او را درون کالکسه می گرداند.
جذابیت این داستان در این است که هر دو آنها در یک زمان و یک مکان واحد در کنار هم بوده اند و دقیقا هم در همان زمان عکس گرفته شده است تا در سال های آینده و هنگام وصال آن را ببینند و هیجان‌زده شوند.



تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 9:17 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پیتر پینک ،‌مردی آلمانی است که با ذوق خاصی اقدام به درست کردن ماکت هایی با استفاده از سیب زمینی هاکرده است.
در این تصاویر سیب زمینی ها در ساحل مشغول آفتاب گرفتن هستند یا با انجام تظاهرات در برابر پلیس هایی از جنس خیار قرار می گیرند.
در این میان نیز تبلیغات فست فود مک دونالد نیز دیده می شود که به نظر می رسد کاملا هدفمند بوده و از این کارش درآمدی نیز کسب کرده است.












تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 8:38 | نویسنده : رضا و بروبچ |

علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.

 
 
خانم پاتریشیا پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از  رستورانهای  ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس    می کرد  این درد به  قدری آزار دهنده  بود که زن جوان تصمیم گرفت برای مداوا به بیمارستان برود.
بعد از  وارد شدن این زن 36 ساله به بیمارستان به گفته پزشکان وی در حین  معاینه به  طور مستمر حالت استفراغ داشت و پزشکان پس از معاینه متوجه حرکت  موجود زنده  ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری  به رنگ سیاه و  سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود.
پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و پاتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی بسر می برد.
علت اینکه مار چگونه به شکم وی راه پیدا کرد هنوز نامشخص است.
 
کشف مار 2 متری در شکم یک زن !!+ عکس
 
 


تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 14:3 | نویسنده : رضا و بروبچ |

در نروژ پدیده ای جالب در اثر برودت هوا و کاهش کم سابقه دمای هوا اتفاق افتاده است.
به گزارش تکناز به نقل از
عصر ایران  در منطقه " نورد لند" نروژ به دلیل افت دما به زیر 10 درجه زیر صفر قسمتی از ساحل دریا منجمد شده و ماهی ها در آب ها یخ زده اند.

یخ زدگی عجیب ماهی ها در دریا (+عکس)
یخ زدگی عجیب ماهی ها در دریا (+عکس)
یخ زدگی عجیب ماهی ها در دریا (+عکس)
 
 


تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 14:3 | نویسنده : رضا و بروبچ |

آنها آشیانه  های پیچیده و جذابی برای تحت تأثیر قرار دادن  جنس ماده می سازند.

مفهوم انجام  کارهای پیچیده برای جذب جنس  ماده فقط مختص انسان ها نیست. مرغ های کریچ ساز  نر معماران فوق العاده ای  هستند که از مهارت های خود به همین منظور  استفاده می کنند.

آنها از تزئیناتی همچون سکه، میخ، برگ، دانه، گل و  حشرات زنده برای ساختن  آشیانه هایی استفاده می کنند که به آنها کریچ می  گویند. این آشیانه ها U  شکل هستند و حتی شامل سقف و ستون حامل نیز می شوند.

 

اقدام جالب و رمانتیک مرغ نر برای جذب ماده!+ عکس

 

آبی رنگ بسیار مهمی در پروسه آشیانه سازی   این پرنده است. پرنده های نر از اشیای آبی رنگ زیادی مانند تمشک وحشی، گل،   درپوش بطری و نخ برای جذب جفت استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده اند که   پرنده های ماده بیشتر جذب کریچ هایی می شوند که تزئینات آبی رنگ بیشتری   داشته باشند. زیرا رنگ آبی در محیط زیست این پرندگان کمیاب است.

 

البته در این میان رقابت سختی نیز وجود   دارد و ساختن جالب ترین آشیانه ضمانتی بر یافتن جفت نیست. بنابراین پرنده   نر به عنوان بخشی از مراسم جفت یابی یک رقص پیچیده نیز انجام می دهد. این   رقص شامل نمایش پرها، درآوردن صداهای مختلف و عقب و جلو رفتن های فراوان می   شود. دانشمندان با استفاده از دوربین پروسه جفت یابی این پرندگان را  بررسی  نموده و دریافته اند که این پروسه سه مرحله دارد. در مرحله اول،  پرنده  ماده در غیاب پرنده نر از کریچ ها بازدید می کند. در این مرحله  نرهایی که  کریچ های نامتقارن یا زشتی ساخته باشند یا چیدمان آیتم های آبی  آشیانه  آنها بد باشد، عموماً دیسکالیفیه می شوند، یعنی رد می شوند، زیرا  مهارت  های بالا در تزئین و دکوراسیون با انرژی بالای پرنده در ارتباط است.

 

اقدام جالب و رمانتیک مرغ نر برای جذب ماده!+ عکس

 

در مرحله دوم، ماده ها به آشیانه های   بازمی گردند که به نظرشان تأثیرگذار بوده است. این بار نرها غایب نیستند و   رقص خود را انجام می دهند. مهم است که رقص آنها خوب باشد، زیرا نمایش   فیزیکی بهترین شاخص کیفیت آن پرنده محسوب می شود.

 

وقتی پرنده ماده برای بار دوم آشیانه را   بررسی کرد، به مدت یک هفته آن محل را ترک می کند تا آشیانه خودش را بسازد. و   بعد از یک هفته برای مرحله سوم بازمی گردد. این بار عملکرد بهترین  نامزدها  را بررسی می کند. وقتی جفت خود را انتخاب کرد، رضایت خود را با  صدای کوکو  مانند ملایمی به پرنده نر اعلام می کند. جفت گیری به مدت چند  ثانیه انجام  می شود تا نسل جدید معماران به دنیا بیایند.

 

مرغ های کریچ ساز ماده نیز مانند انسان ها   با افزایش سن، در انتخاب جفت پیشرفت می کنند. تحقیقات نشان می دهند که   پرنده های ماده ای که اولین بار است جفت گیری می کنند یا فقط یک بار جفت   گیری کرده اند خیلی زود از رقص پرنده نر هیجان زده می شوند و به خوبی پرنده   نر را ارزیابی نمی کنند. پرنده هایی که چند سال جفت گیری کرده اند، به  غیر  از رقص پرنده نر به تزئینات آشیانه نیز خوب دقت می کنند.

 

اقدام جالب و رمانتیک مرغ نر برای جذب ماده!+ عکس

بسیار جالب است که این پرنده برای  ساختن آشیانه این همه زحمت می کشند.  آثار هنری که آنها می سازند تا حدودی  به این علت است که پرنده های ماده  برای بزرگ کردن جوجه هایشان به پرنده های  نر نیازی ندارند.

از آنجائیکه  این پرنده ظاهر بسیار ساده ای دارند، سعی می  کنند با تزئینات و چیدمان  زیبای آشیانه، سادگی و زیبا نبودن ظاهر خود را  جبران کرده و برای جفت  آینده خود گنجینه های فراهم کنند.



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 14:2 | نویسنده : رضا و بروبچ |
در 6 سال گذشته 56 قلاده پلنگ در کشور براثر حوادث مختلف  ازجمله تصادفات جاده ای ، تیراندازی و مارگزیدگی تلف شدند که 10 قلاده آن  در سال جاری کشته شدند.
 
پلنگ زخمی تنکابن که به علت تیراندازی دچار ضایعه نخاعی شده بود دیروز -  دوشنبه - به روش مرگ آسان و با تزریق داروی بیهوشی در دوز بالا مرد.
این پلنگ 13 دی ماه امسال در منطقه شکار ممنوع دوهزار در تنکابن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه دو پا فلج شد.
منطقه  دو هزار یکی از مناطق شکار ممنوع است که گونه های ارزشمند کل، بز، شوکا و  پلنگ در آن زیست می کنند و دارای جمعیت خوب گراز است که طعمه پلنگ محسوب می  شود.
علی عمارلویی مسوول کلینیک حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست  روز دوشنبه در زمان تزریق داروی بیهوشی به پلنگ زخمی به خبرنگار علمی ایرنا  گفت: این پلنگ نر و 8 ساله بود و قرار است از مغز استخوان، اسپرم و سلول  های آن نمونه برداری و در بانک ژن دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نگه داری  شود.
وی توضیح داد: امکان ادامه حیات این پلنگ وجود نداشت و مقرر  شده است که بدن حیوان با شرایط کنونی که دوپای فلج و قطع بودن 3 انگشت یک  دست توسط سازمان حفاظت محیط زیست تاکسیدرمی شود و این تاکسیدرمی با ثبت  تاریخچه و چگونگی کشته شدن در موزه حیات وحش این سازمان نگه داری شود.
عمارلویی  افزود: این پلنگ 14 دی ماه برای مداوا به تهران منتقل شد و در دانشکده  دامپزشکی دانشگاه تهران مورد مداوا قرار گرفت اما به دلیل اینکه قطع نخاع  شده بود هیچ حسی نداشت از این رو خودش را محکم به دیواره قفس می کوبید که  این کار موجب بیشتر زخمی شدن حیوان می شد.
وی اظهار داشت: البته  معاینه اولیه نشان داده بود که این حیوان قبلا هم مورد اصابت گلوله قرار  گرفته بود همچنین سه انگشتش هم به علت گرفتار شدن در تله قطع شده بود.
عمارلویی  تاکید کرد: به علت قطع نخاع بودن ، پلنگ کنترل ادرار و مدفوع نداشت و از  آنجا که امکان نزدیک شدن به حیوان هم وجود نداشت از این رو به مرور شرایط  نامطلوبی ایجاد می شد، با تمام این مشکلات تیم معالج حیوان اعم از  دامپزشکان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و سازمان حفاظت محیط زیست تمام  راه های معالجه احتمالی و یا بهترین روش نگه داری این حیوان را مورد بررسی  قرار دادند اما به نتیجه ای نرسید و در نهایت تصمیم بر مرگ آسان پلنگ گرفته  شد.
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
مرگ تاسف بار یک پلنگ کمیاب ایرانی دیگر + تصاویر
 


تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 14:1 | نویسنده : رضا و بروبچ |

آناستازیا  زن لهستانی به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی ماشین نعش کش ۲٫۵ تنی را در  مرکز لندن به فاصله بیش از ۲۰ متر در ۲ دقیقه به تنهایی کشید.

آناستازیا  برای این کار موهای خود را به شکل قلاب درآورده است.

 

این خانم موهایش را یک میلیون پوند بیمه کرد +عکس <

این خانم موهایش را یک میلیون پوند بیمه کرد +عکس

 



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 14:1 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پس از افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر تهران بسیاری از عابرین از زیرگذر استفاده نمی کنند و از میان نرده های حایل میان خیابان و پیاده رو عبور می کنند. بسیاری از عابران دلیل این رفتار خود را توقف نابجای تاکسی ها برای پیاده و سوار کردن مسافران سر چهارراه عنوان می کنند.

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 13:59 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پس از افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر تهران بسیاری از عابرین از زیرگذر استفاده نمی کنند و از میان نرده های حایل میان خیابان و پیاده رو عبور می کنند. بسیاری از عابران دلیل این رفتار خود را توقف نابجای تاکسی ها برای پیاده و سوار کردن مسافران سر چهارراه عنوان می کنند.

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 13:59 | نویسنده : رضا و بروبچ |

جدیدترین عکس مهدی باقربیگی(قصه های مجید) همراه پسر و پدرش

بیست

بیست

کودکی احسان خواجه امیری

بیست

بیست

عکس/ یادی از مرحوم جمیله شیخی

بیست

بیست

عکس ۱۱ ماهگی افسانه شجریان

بیست

این عکس متعلق به افسانه شجریان دختر استاد شجریان است.

بیست

تیپ جدید پوریا پورسرخ

بیست

بیست

عکس/ بیژن رحمانی در استرالیا

بیست

بیست

انتقام قلیانی به سبک پرسپولیسی ها

بیست

 

بیست

محسن مسلمان و همه زندگی اش

بیست

بیست

ماشین قرمز رنگ مهدی رحمتی

بیست

بیست

نقاشی روی پورشه علی دایی

بیست

بیست

طالقانی با ژ۳

بیست

بیست

عکس/ کامیون نویسی جالب !

بیست

بیست

عکس: فروش خرچنگ در تهران

بیست

بیست

عکس/ دانشگاه هنر چین

بیست

بیست

عکس: خوشحالی فلسطینی ها از مرگ آریل شارون

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

بیست

دختران مدیرکشته‌شده معراجی‌ها

بیست

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک دفاع مقدس روز گذشته در پی انفجار پشت صحنه “معراجی ها” جان خود را از دست داد.

بیست

طراح برج های دوقلو نیویورک ، معمار دانشگاه شیراز است!

بیست

نمایی  از “دانشگاه شیراز ” که قبل از انقلاب، توسط “مینورویاماساکی” طراحی و اجرا، شده است، از جمله کارهای دیگر این معمار و طراح؛ برج های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک بوده است!

بیست

جدیدترین عکس از «اون» و همسرش

بیست

جدیدترین حضور رهبر کره شمالی و همسرش در کنار ستاره سابق شیکاگو(دنیس رادمن)در ورزشگاه پیویانگ هنگام تماشای بازی بسکتبال. “چارلز اسمیت” به همراه دیگر بازیکنان سابق لیگ ان. بی. ای آمریکا چهارشنبه گذشته همراه با دنیس رادمن که دوست کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی است در مقابل تیمی از بازیکنان کره شمالی بازی کرد.

بیست



تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 13:58 | نویسنده : رضا و بروبچ |

اوقوز به سگ خود لقب دست و پا چلفتی داد، چرا که سگ گرسنه نتوانست خود را سر پا نگه دارد.
سگ درشت هیکل زمانی با مخ به زمین خورد که همسر اوقوز وی را صدا کرد و سگ برای گرفتن غذا به سوی وی با سرعت حرکت کرد.
این عکس نادر را سلیمان در کنار دریاچه اوزون دری گرفته است.
گرفتن چنین عکسی با این زاویه و در لحظه اصلی خوردن به زمین، یک عکس کاملا حرفه ای محسوب می شود.







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 21:53 | نویسنده : رضا و بروبچ |

این هم برای خودش توصیه ای است: «چمن بخورید تا به خدا نزدیک تر شوید!».

به گزارش دیلی میل، یک موعظه-گر مسیحی در آفریقای جنوبی به شنوندگان و هواداران خود توصیه می کند که چمن بخورند تا به خدا نزدیکتر شوند. او معتقد است که انسان می تواند هر چیزی را بخورد.
انتشار خبر و تصاویر چمن-خوری پیروان او در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته و اعتراضات بسیاری برانگیخته است. این در حالی است که برخی هواداران او هم می گویند که پس از خوردن چمن، قدرتشان بیشتر شده یا مریضی اشان برطرف شده است. در مقابل، برخی افراد هم دچار دردسر شده اند.
خبرنگار ما هیچ نطری ندارد؛ ولی می گوید: اگر حرف این واعظ مسیحی درست باشد، موجودات چمن-خوار باید وضعشان هزاران سال از ما بهتر بوده باشد و ما نمی دانسته ایم!



این هم صحنه بعد از خوردن چمن:


این هم واعظ و واضع نظریه چمن-خوری:



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 21:39 | نویسنده : رضا و بروبچ |

david cuta یک هنرمند اسپانیایی است که دست به خلاقیتی نوین زده است. این هنرمند در ابتدا خاطرات روزانه خود را در کف دستش یادداشت می‌کرده است. پس از مدتی تصمیم به خلاقیتی نوین زد و در حال حاضر چهره خانواده، دوستان و آشنایانی را که سهم بسزایی در زندگی وی داشته‌اند را بر روی کف دست خود می‌دوزد.
گفتنی است، ابتدا این هنرمند با سوزن طرح اولیه چهره افراد را بر روی کف دست خود حک می‌کند و سپس با نخ‌های رنگی آن را می‌دوزد.
این عمل موجب خشنودی و لذت این هنرمند از یادآوری خاطرات گذشته است.






تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 21:28 | نویسنده : رضا و بروبچ |

در آغاز دیدار دیروز بین تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان، بازیکنان استقلال تهران در حرکتی زیبا و قابل توجه، کاپشن های ورزشی خود را بر تن کودکانی کردند که در مراسم پیش از شروع بازی همراهشان بودند، تا کودکان از سرمای شدید استادیوم در امان باشند.



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 21:5 | نویسنده : رضا و بروبچ |

خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری۲۱ شبکه اول سیما پخش شد!

ملیکا زارعی (خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد،  رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا  در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران  سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳  همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله  شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش  وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش  همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند  تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها  پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده

فرزند خاله شادونه به دنیا آمد + عکس نوزادش

فرزند خاله شادونه به دنیا آمد + عکس نوزادش

 



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 20:56 | نویسنده : رضا و بروبچ |
تصویر پرتره این فیل از خودش شاید برای سال ها ماندگار شود.
زمانیکه یک فیل، نقاش می شود (+عکس)
زمانیکه یک فیل، نقاش می شود (+عکس)
 


تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 20:54 | نویسنده : رضا و بروبچ |
آتش گرفتن این ماشین گران قیمت یکی در تهران و یکی در اصفهان بسیار عجیب است.
 
آتش گرفتن پورشه پانامرا چند صد میلیونی در ایران (+عکس)
 


تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 20:52 | نویسنده : رضا و بروبچ |

در عربستان سعودی، یک شتر پس از دیدن صاحبش بعد از 7 ماه، نسبت به او ابراز احساسات می کند.




تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:57 | نویسنده : رضا و بروبچ |

دو رستوراندار هنرمند ژاپنی "یاسوهیکو هایاشی" و "یوسوکه ناکانو" خلاقیت جالب و زیبایی برای سرو سوشی در رستوران خود به خرج داده اند. سوشی محبوب ترین غذای ژاپنی است.












تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:56 | نویسنده : رضا و بروبچ |

یکی از پدیده‌های زیبا و نادر طبیعت پدیده «فایرفال» یا آب‌های نورانی بر صخره‌هاست که تنها در پارک ملی «یوسمایت» در ایالت کالیفرنیا رخ می‌دهد و در نتیجه آن آبی که از صخره‌های بالای کوه‌های این منطقه فرو می‌ریزد، نورانی و درخشان است.
این نور در واقع خطای دید است و زمانی رخ می‌دهد که آسمان کاملا صاف و بدون ابر باشد، به گونه‌ای که انعکاس نور آفتاب در روز یا ماه در شب روی آب موجب درخشان و رنگارنگ جلوه کردن آن می‌شود.






 


تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:52 | نویسنده : رضا و بروبچ |
سـد زیبای شهید رجایی (سلیمان تنگه) سـاری.


تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:50 | نویسنده : رضا و بروبچ |
یکی از موارد تقلید در چین، پارکی است با وسعت 480،000 متر مربع که  روزانه هزاران نفر بازدید کننده دارد.
این پارک تفریحی که در شنزن  (Shenzhen) در جنوب چین قرار دارد، عملا همان دهکده جهانی مارشال  مک لوهان است که در آن می شود عجایب معماری جهان را در آن دید؛ از  تاج محل بگیرید تا برج ایفل و مجسمه آزادی ... دهکده جهانی شنژن،  اولین منطقه ویژه اقتصادی چین است که از یک روستای ماهیگیری  دورافتاده به یک کلان شهر پررونق در طول سه دهه گذشته تکامل یافته  است. کپی کارهای جالب در چین ( تصویری) لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید در صورتیکه عکسها قابل نمایش نیست، در بالای ایمیل بر روی گزینه Show Imagesیا Display  images belowکلیک کنید
برج  ایفل پاریس
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی بر خلاف منهتن نیویورک در اینجا  هنوز پایدار هستند
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
تاور بریج، لندن
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مینی تاج محل، هند
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
کاخ بزرگ، بانکوک
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مینی موزه لوور، فرانسه
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مینیاتوری از میدان سن پیر، ایتالیایی
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
ونیز بدون آب؛ میدان سنت مارک
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مجسمه آزادی، نیویورک
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مینیاتوری از باغ و کلیسای سنت پیتر در روسیه
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مینیاتوری از یادبود ملی کوه راش‌مُر (Mount Rushmore National  Memorial)‏ یک پارک و یادبود ملی در ایالت داکوتای جنوبی در ایالات متحده آمریکا
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)
مقبره ای ژاپنی
کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)

کپی کارهای جالب در چین ( تصویری)


تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:47 | نویسنده : رضا و بروبچ |

مراسم ختم مادر جواد خیابانی در مهدیه ی شهر کرج برگزار شد.

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

 

مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

 

مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

 

مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

عکس هایی از مراسم ختم مادر جواد خیابانی

 



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:44 | نویسنده : رضا و بروبچ |
شمال شرق  آمریکا در سرمای شدید به سر می‌برد به طوری که در برخی مناطق دمای هوا به  ۴۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسیده است. سوز سرما اما در این مناطق به حدی  است که سرمای هوا بیشتر از ۵۱- درجه سانتیگراد احساس می‌شود.
 
در شمال شرق  آمریکا بیشتر از ۶۰ سانتی‌متر برف روی زمین نشسته و مقام‌های محلی هشدار  داده‌اند که اگر کسی بدون پوشش مناسب ۱۰ دقیقه در خیابان باقی بماند پوستش  یخ می‌زند!
مدرسه‌ها در چند ایالت آمریکا تعطیل شده و از مردم  خواسته شده با داشتن ذخیره کافی مواد غذایی برای امنیت خودشان از خانه‌ها  خارج نشوند. سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کرده که شمال و مرکز این کشور  سرمای کم‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند که در دو دهه گذشته وجود نداشته است.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل ۱۳ نفر تاکنون بر اثر سرما جانشان را از دست  داده‌اند.  187 میلیون آمریکایی یعنی بیشتر از نصف جمعیت این کشور با  مشکلات برف و سرمایی روبرو شده‌اند. این موج سرما به خاطر   یک گردباد قطبی  است. گردباد قطبی در  در حقیقت توده ای از هوای فشرده سرد است که در جهت  معکوس عقربه های ساعت می چرخد.
 
 
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
آمریکا در یخ و یخ بندان - دمای 40 درجه ای زیر صفر + تصاویر
 
 


تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:42 | نویسنده : رضا و بروبچ |
این عکس های دیدنی توسط عکاسان بسیار خلاق گرفته شده تا شما از دیدن آنها لذت ببرید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 20:36 | نویسنده : رضا و بروبچ |
خانمی هنگام خارج شدن از منزل برای شوهرش یادداشت زیر را نوشت: عزیزم نصف سیب زمینی ها رو پوست بکن و بیانداز در آب جوش تا من برسم خونه... حالا ببینید این شوهر نابغه چیکار کرده؟!؟
 
 


تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 20:33 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پس از انفجار، فرد قرمز پوش به دلیل شدت انفجار بر روی زمین می افتد.   در عکس پایین، خودروی زرد رنگ، خودروی بمب گذاری شده که لحظاتی بعد منفجر   می شود. این خودرو با علامت مشخص شده است

پسری که از مکان مرگش عکس گرفت !+ تصاویر

انفجار صبح جمعه در مرکز بیروت، 8 کشته و 75 زخمی بر جا گذاشت.  



تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392 | 15:33 | نویسنده : رضا و بروبچ |

پهن ترین خیابان جهان کجاست ؟ خیابان 9 جولای در بوینس آیرس آرژانتین با 1 کیلومتر طول و 9 خط  برای  عبور خودروها که عرض آن را به بیش از 120 متر می رساند، به عنوان پهن  ترین  خیابان در جهان شناخته می شود.

 
پهن ترین خیابان جهان !!+ عکس
 
فردا


تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392 | 15:23 | نویسنده : رضا و بروبچ |

 

 

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392 | 15:16 | نویسنده : رضا و بروبچ |

در  صورتیکه عکسها قابل نمایش نیست، در بالای ایمیل بر روی  گزینه Show Images یا Display  images belowکلیک کنید

ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )

ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
ایـجاد خـطای دیـد در تصاویـر واقـعی ! ( جالب و دیدنی )
 


تاريخ : شنبه 7 دی 1392 | 21:21 | نویسنده : رضا و بروبچ |
پخت بوقلمون شب کریسمس با اگزوز لامبورگینی (+عکس)
 

به گزارش عصر ایران به نقل از " دیلی میل" برتون بوقلمون روز کریسمس خود را با شعله اگزوز اتومبیل " لامبورگینی اونتادور" خود بریان کرد.
برتون در عرض مدت 10 دقیقه با شعله اگزوز بوقلمون را بریان کرد. لامبورگینی برتون مدل 2013 است و 490 هزار دلار قیمت دارد.

تیم برتون کارگردان سرشناس آمریکایی بوقلمون عید کریسمس خود را به شیوه ای عجیب پخت.
پخت بوقلمون شب کریسمس با اگزوز لامبورگینی (+عکس)
 

 



تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392 | 23:12 | نویسنده : رضا و بروبچ |
گزارش  دریافتی خبرنگار البرز حاکیست خودرو مذکور در برخورد با تیربرقی که  درحاشیه این بلوار قرار داشت باعث سقوط تیربرق به روی خود شده و قسمت عقب  خودرو کاملا ازبین میرود.
 
روزگذشته یک دستگاه پژو 405 در بلوار عسکری این شهرستان در برخورد با یک تیربرق به این روز درآمد.
 
خوشبختانه راننده خودرو پژه ازاین حادثه جان سالم به در برده است .
 
تصادفی عجیب در رشت که راننده نجات یافت + تصاویر
 
 
تصادفی عجیب در رشت که راننده نجات یافت + تصاویر
 


تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392 | 20:45 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.